Wedstrijd rijden met Kissing Spine?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

September

Wedstrijd rijden met Kissing Spine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:42

Hoi, ik mag een startkaart met mijn pony Tess, alleen die heeft kissing Pine. Ze heeft een hele lichte vorm, dus ze kan gewoon rijden. Maar, wie heeft er ervraing mee? Is dit wel een goed idee? Ik hoor het graag!

xxx Julia.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 24-03-05 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Lielle

Re: Wedstrijd rijden met Kissing Pine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:54

ik denk dat je kissing spine bedoelt, ik zal de titel even aanpassen. Bovendien hoort dit meer op Medisch thuis, dus ik zal het ook verplaatsen.

kiana

Re: Wedstrijd rijden met Kissing Spine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:25

Als ze er weinig of geen last van heeft , natuurlijk !
Zou wel rekening houden met de training dat je de rugspieren goed sterk maakt, dit geeft veel voordeel bij KS.
Dus veel voorwaards, neerwaards.

Succes op je eerste wedstrijd !

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:45

Hoi hoi

Er zit op bokt.nl ook iemand met een paard met kissing spine en dat paard loopt Z dresuur, ze kwamen erachter dat hij kissing spine had omdat hij de wissels in tweeen sprong. Ik weet alleen de profielnaam niet meer, iets met fits, woont nu in de bollenstreek maar straks veluwe staat in het onderschrif. weet iemand toevallig wei dat is? dan kun je diegene misschien een pb sturen voor meer info

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:22

Knor schreef:
Hoi hoi

Er zit op bokt.nl ook iemand met een paard met kissing spine en dat paard loopt Z dresuur, ze kwamen erachter dat hij kissing spine had omdat hij de wissels in tweeen sprong. Ik weet alleen de profielnaam niet meer, iets met fits, woont nu in de bollenstreek maar straks veluwe staat in het onderschrif. weet iemand toevallig wei dat is? dan kun je diegene misschien een pb sturen voor meer info

je bedoelt Fitzroy......