Ik wordt hier zo moedeloos van, Odessa nog niet beter.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Ik wordt hier zo moedeloos van, Odessa nog niet beter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:11

Sinds een week of 9 loopt ulisse niet goed. Niet stokkreupel, maar ook niet goed. Allerlei onderzoeken gehad, foto's gemaakt, niet te vinden. Laatste diagnose is dat ze overtollig eiwit in de spieren heeft. Nee, het is geen spierbevangenheid en geen maandagziekte, heb ik expliciet gevraagd. Bloedonderzoek was in 1e instantie niet nodig. 99,9% zeker dat het dat is. Geen kuilvoer meer, maar hooi.

Daar zijn we nu twee weken mee bezig. Dan is het weer iets beter, dan weer iets slechter. Ik wordt er zo moe van. Je hoopt iedere x dat het vanavond beter gaat Verdrietig .

Heb tot nu toe alleen steeds een half uur gelongeerd, afvalstoffen moeten uit de spieren, dus moet ze in beweging blijven. Eigenlijk mag ik na het longeren 10 min. onder het zadel stappen, maar dat zie ik niet zitten.

Heb nu voor morgen een afspraak voor bloedonderzoek aangevraagd. Ik wordt er zo moe van, wil nu zeker weten of het dat is of niet Ach gut .

Bets

Re: Ik wordt hier zo moedeloos van, Odessa nog niet beter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:16

Waarom ga je niet naar personen als Erik Laarakkers, Steffi van der Laarse, Marijke Boinck? Zij kunnen vaak de problemen beter aanpakken omdat zij verder zoeken in lichaam zelf. Marijke kan zelfs zo probleem aanpakken, omdat zij in haar eigen lichaam de blokkade/pijn kan voelen waar bij het paard dus zit. In mijn onderschriften staan de website links van de bovendstaande personen.

Ps ik kwam ook niet verder met mijn paard en bij DA/klinieken en ben zo ook bij Marijke terecht gekomen en ze is echt heel goed. Succes ermee.

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:25

Als dit niets wordt, dan doe ik dat ook wel, maar die mensen zitten allemaal zo vreselijk ver weg....Je kan ze misschien wel laten komen, maar wil nu nog even niet weten wat dat kost Huilen

Begrijp me niet verkeerd, alles zodat ze weer beter wordt, dat is het niet.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:28

Odessa1 schreef:
Als dit niets wordt, dan doe ik dat ook wel, maar die mensen zitten allemaal zo vreselijk ver weg....Je kan ze misschien wel laten komen, maar wil nu nog even niet weten wat dat kost Huilen

Begrijp me niet verkeerd, alles zodat ze weer beter wordt, dat is het niet.

Ja dat klopt ook, deze mensen komen ook aan huis, maar ja ik kan voor jou ook geen kostenplaatje maken natuurlijk. Misschien kun je in je omgeving zoeken naar een persoon in vergelijking met deze mensen. Ga wel goed na of het dus geen "kwakzalver"is natuurlijk. Maar goed ik wil je ook proberen advies te geven en mijn ervaring te delen met je, vandaar. Ach gut

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:40

Ben ik ook heel blij mee OK dan! bedankt!

Had jouw paard ook zoiets dergelijks?

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:43

Ik zal je even pb sturen ...

Brisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:00

Hallo, ik heb een beetje de indruk dat ik met mijn paardje met hetzelfde probleem zit. Nu zaterdag komt een andere da mijn paard eens bekijken. Maar het probleem dat jij beschrijft komt overeen met dat van mijn paard. Ik ben ook moedeloos aan het worden. Als deze da me niet wijzer kan maken, ga ik toch eens horen of een van de personen die Bets heeft genoemd niet tot bij mij kan komen. Ik zou heel graag willen weten wat er aan de hand is.
Mijn man wil hier niets van weten, maar dan kan hij toch......op.
Houdt je het hier op de hoogte? Misschien raak ik via jou ook wat wijzer. Alvast sterkte, ik denk dat ik weet wat je voelt.
Groetjes.

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:29