hoefbevangenheid..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

debbie30

hoefbevangenheid..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 09:48

hoi allemaal,
ik heb een kruising welsh, arabier van bijna 6 en vorig jaar juni is ze bevangen geraakt.
na een aantal maanden kon ik gewoon weer alles met haar doen heb gezorgd dat ze mager bleef weinig suikers gegeven genoeg beweging en tot mijn verbazing heeft ze het 2 maanden geleden weer gekregen het hoefbeen is niet gekanteld, maar ze liep wel kreupel en heeft weer 10 dagen in de kliniek gestaan...
nu vraag ik me af of iemand hetzelfde meegemaakt heeft en wat tips zou kunnen geven hoe ik haar gezond kan houden...
bedankt groetjes debbie

Mist

Re: hoefbevangenheid..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 19:35

Weet je de oorzaak van de H.bevangenheid ?

debbie30

Re: hoefbevangenheid..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 11:14

debbie30 schreef:
hoi allemaal,
ik heb een kruising welsh, arabier van bijna 6 en vorig jaar juni is ze bevangen geraakt.
na een aantal maanden kon ik gewoon weer alles met haar doen heb gezorgd dat ze mager bleef weinig suikers gegeven genoeg beweging en tot mijn verbazing heeft ze het 2 maanden geleden weer gekregen het hoefbeen is niet gekanteld, maar ze liep wel kreupel en heeft weer 10 dagen in de kliniek gestaan...ze is met speciaal beslag en 3 soorten medicijnen naar huis gegaan ook geef ik haar extra biotine!!!
nu vraag ik me af of iemand hetzelfde meegemaakt heeft en wat tips zou kunnen geven hoe ik haar gezond kan houden...
bedankt groetjes debbie