Snotneus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Snotneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 22:12

haihai,

waarschijnlijk een hele stomme vraag hoor, en ik heb ook al gezocht of ik er wat over kon vinden hier maar kon niks vinden..
hier dus mijn vraagje:

Wat kan je aan / tegen een snotsneus bij een paard doen?

groetjes!!

Morris

Re: Snotneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 08:36

Als er snot uitkomt, zou ik de DA bellen.

Misschien heeft ie een virus, en daar kan alleen de DA iets voor geven.

Succes!

_isaatje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 09:48

ligt er aan hoe erg het is. Als hij alleen een snotneus heeft en voor de rest wel goed eet en alert is en gewoon met rijden dan kan het volgens mij geen kwaad.

Maar ik heb ook ooit ergens gehoord dat je ze dan uien moet geven. Maar hier ben ik niet helemaal zeker van dus ik zou er eerst wat info over zoeken.

succes Ach gut

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 09:57

De longen zijn heel gevoelig bij een paard, er is al snel iets beschadigd als je te lang met een paard met een snotneus doorrijdt. Deze beschadigingen zijn blijvend.

Ik zou zelf, na maximaal een week de DA bellen, als het snot nog niet weg is.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:41

Even temperaturen. Bij koorts direkt de DA bellen en anders even een paar dagen aankijken!
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:46

hallo!

bedankt voor jullie reacties!! ze heeft het nu sinds vrijdag, we gooien inderdaad ook al een gesnipperd uitje in de box Lachen

toen ik net op stal was, was het al een stuk minder! dus het zal inderdaad wel mee vallen gelukkig.

nouja in elk geval bedankt voor de reacties, ik was denk ik toch te snel met het plaatsen van dit topic Lachen Bloos

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:49

Jolynn schreef:
Even temperaturen. Bij koorts direkt de DA bellen en anders even een paar dagen aankijken!
Succes!

sluit ik me bij aan. Mocht ze ook erge vieze snot krijgen dan zou ik ook de DA even bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 23:31

Jippie, de snot is weg hihi. althands zo minimaal dat ik me er geen zorgen meer over hoef te maken, tis zo goed als weg.

bedankt allemaal voor jullie reacties!!