Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Steefje schreef:Volgens mij is stofallergie blijvend, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb een pony met stofallergie gehad. Ik had hem op hemparade staan, maakte ook het hooi nat en zette hem zoveel mogelijk op wei. Hij had ook een buitenstal.
Ik probeerde stoffige plaatsen, zoals sommige binnenbakken of buitenbakken (was vooral in de zomer) te vermijden.
Het ging met mijn pony heel goed, hij had meestal nergens last van. Ik merkte wel dat hij gevoelig was voor verkoudheden, dus daar lette ik ook extra goed op (niet te nat rijden, goed droogstappen, niet op de tocht)

SaintAissa schreef:Is inderdaad blijvend, maar wanneer je er goed mee omgaat hebben je paard en jij er verder geen last van.
Dadji heeft ook stofallergie EN Astma. Toch is hij een renpaard dat nog kan winnen ook!
Hij staat op vlas en krijgt horsedinner ipv hooi, werkt perfect, geen kuchjes meer.
SaintAissa schreef:Is inderdaad blijvend, maar wanneer je er goed mee omgaat hebben je paard en jij er verder geen last van.
Dadji heeft ook stofallergie EN Astma. Toch is hij een renpaard dat nog kan winnen ook!
Hij staat op vlas en krijgt horsedinner ipv hooi, werkt perfect, geen kuchjes meer.