kreupel op zachte ondergrond!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daffie

kreupel op zachte ondergrond!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 19:33

ik haalde Mhazyr zondag uit stal en was kreupel waserg duidelijk te zien dus heb ik alleen even met hem gestapt en rustig aan gedaan ik ben er niet uit of het links of rechts voor is en het is niet warm of dik en geeft nergens pijn aan, maar het gaat wel wat beter maar wat ik vreemd vind is dat hij op harde ondergrond bijna helemaal goed loopt maar als ik de bak ik ga of in de berm stap gaat hij weer kreupelen.
wie weet wat dat zou kunnen betekenen??
verder heeft hij hoever ik weet niet gek gedaan ofzo.

Morris

Re: kreupel op zachte ondergrond!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:01

Het zou misschien iets met de pezen kunnen zijn. Ik zou een paar dagen, alleen 10 minuutjes op de verharde weg stappen. Als het niet verbeterd zou ik de DA bellen.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:08

Dat kan idd met de pezen te maken hebben. Dan lopen ze op het harde nl. wel goed. Ook is het dan vaak zo dat het vrij snel beter gaat, maar als je dan iets teveel doet het weer fout is.
Ik zou zijn benen toch even goed navoelen of het ergens dikker of warmer is. Stappen op het harde en afspuiten is over het algemeen altijd goed.

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:03

ja dat zou kunnen maar toch vreemd dat hij niet gek heeft gedaan ofzo zaterdag liep hij nog goed maar toch bedankt

Lies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:31

Daffie schreef:
ja dat zou kunnen maar toch vreemd dat hij niet gek heeft gedaan ofzo zaterdag liep hij nog goed maar toch bedankt

Ze hoeven maar een kleine misstap te maken, denk ik, misschien domme pech.
Inderdaad stappen op verharde weg, afspuiten met koud water, kan nooit kwaad.
Vermijd mul zand, en ongelijke ondergrond.

Succes!

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 08:28

dank je ik ben nu 5 dagen bezig met rustig aan te doen en het gaat al wat beter ik kan al met hem in de bak stappen en hij krijgt weer wat meer zin hij heeft al hele file's veroorzaakt dus. Haha!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:10

Mooi dat het al wat beter gaat. ik zou nog even uitkijken met zware ondergrond. Hoe is ondergrond van de bak?