Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus zo'n band was echt wel nodig

LesleyLady schreef:Mijn paard heeft sinds 20 november ook een peesblessure. Ze heeft een scheurtje in haar tussenpees. Ben er op 31 december mee naar de kliniek geweest en van hen mag ik haar niet op de wei zetten. Ik mag wel iedere dag 3x 10 minuten stappen. Met behulp van stalgenoten lukt dit aardig. Ze is zeker wel fris en ontzettend schikkerig. De keren dat ze bijna op me sprong of het touw door me handen trok zijn inmiddels niet meer te tellen, maar ik hou het wel gewoon vol.
Ik ben bang dat als ik haar op de wei zet ze gek gaat doen (en dat kan ze helaas erg goed) en dat haar pees dan helemaal scheurt...
Ik zou als ik jou was gewoon goed uitleggen aan je dierenarts dat het echt heel lastig wordt om met hem te stappen en hopelijk geeft hij je dan ook zoiets als dat Sedalin, want dat scheelt echt de helft!
Citaat:Maar nu heeft ze nog de keuze om hem op de wei te zetten, nu is ze nog niet zo fris en zal hij niet gaan rennen als hij hele dagen op de wei kan.
Natuurlijk gaat ie rennen als hij maar half uur per dag kan en met dit weer zoud hij zelfs dag en nacht buiten kunnen. Wel oppassen met de eiwitten.