Vreemd haarverlies op kaken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolande

Vreemd haarverlies op kaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 11:04

Een kennis van mij ging eergister naar hun paard en zag tot haar grote verbazing dat hij van de ene op de andere dag geen haar meer op de kaken heeft staan. Het is gewoon kaal! Het haar dat er nog staat kun je er zo af plukken. De veearts heeft het nog nooit gezien en weet ook niet wat het is. Een monster wordt opgestuurd, om iets meer te weten te komen. Heeft iemand hier ooit zoiets mee gemaakt en zo ja, wat was de oorzaak?

DubbelFun

Re: Vreemd haarverlies op kaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 13:32

Op beide kaken bedoel je ??
En de huid is kaal maar nog wel intact Verward Dat is idd erg vreemd.
Ik hoop dat het monster wat opleverd. Is er alleen een haarmonster of ook een bloedmonster opgestuurd?

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 20:40

Het is op beide kaken ja. Voor zo ver ik weet is er nog geen bloedmonster genomen, maar dat lijkt me niet onverstandig. Het is inderdaad heel vreemd. Ik zei al tegen ze, dat het toch niet een of andere halve zool zal zijn geweest die veet op de kop van het paard gesmeerd heeft? Maar schijnbaar komt het er echt met plukjes af.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:47

Echt vaag hoor! Heb hier ook nog nooit van gehoord. Hoop dat ze er achterkomen hoe het komt en het proces stopt....

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:47

Echt vaag hoor! Heb hier ook nog nooit van gehoord. Hoop dat ze er achterkomen hoe het komt en het proces stopt....