shimmel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laukjefreak

shimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 21:34

Vandaag is Calypso1989@bokt van Sil gevallen en het was ons opgevallen dat hij veel korstjes had op zijn rug na dat sharon dus van hem was afgevallen hebben we hem onderzocht op rugklachten etc en die had hij verder niet oppervlakkig. We hebben hem hierna zijn bultjes weer na gekeken en die blijkt hij nu bijna over zijn hele lichaam te hebben. Buik en rug voornamelijk! Het lijken op kleine korsten van wondjes die na dat je de korsten er af zijn weer gaan bloeden iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? de DA komt morgen als het goed is langs.

ellepel

Re: shimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:53

kan schimmel zijn...maar ook dit:

Treptotrichosis

Deze bacteriële infectie wordt vaak verward met ringworm. Plukjes haar kleven samen door een wit grijze afscheiding. Als je de haren eruit trekt, ontstaan er bloederige plekken, die pijn doen bij aanraking. Laat deze plukjes dus zitten.
verder weet ik er helaas niks vanaf, laat je nog even weten wat de veearts zegt?

laukjefreak

Re: shimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 09:21

het haar kleeft niet echt samen het is namelijk op die plek echt kaal! de DA komt vamidag dsu ik zal daarna wel even vertellen wat het is ik ga vamidag even een foto maken dan kan ik die in dit opic zetten! groetjes lotte