Zomerexceem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Zomerexceem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 14:59

Mijn pony heeft last van zomerexceem. Nou hadden we vorig jaar een deken voor hem gekocht waardoor hij helemaal ingepakt het land in kon gaan, want hij had er echt heel erg last van, de manen lagen met bosjes in zijn stal, nou was de kwaliteit van die deken alleen helemaal niks en was de deken al na een week in stukken. Nou vroeg ik me af of er hier mensen waren die ook pony's/paarden hebben met zomerexceem en misschien goeie ervaringen hebben met dekens.

ps. Mijn pony is altijd bezig in de wei, dus de deken moet wel ECHT tegen een hap kunnen!

Thanx alvast!!

Esgaroth

Re: Zomerexceem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:09

Lees dit maar eens viewtopic.php?f=3&t=298523 Daar kom je al een heel eind mee. Ik heb een deken van ross-comfort en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 16:50

Ik heb vorig jaar eenBoett-deken voor Novia gebruikt.
Over de de werking van de deken ben ik erg te spreken, maar helaas is hij regelmatig aan flarden gescheurd.
Omdat ik dit jaar nog geennieuwe wilde kopen heb ik hem hersteld, en ik heb mijn moeder een nieuwe laten maken (van stof die lijkt op die van de Boett), ben benieuwd.....

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:25

Ik heb zelf een boett-deken en dat werkt erg goed, maar er is al een groot topic over zomerexceem waar veel tips enzo instaan hierover.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:12

In dit topic staat al vanalles geschreven:
viewtopic.php?t=236645
en ook de link van Majo is een erg goede. Vandaar dat dit topic op slot gaat.