wie heeft er een paardje met o benen en rijd erop? ik heb zelf een arabiertje met o benen, ze stond bij een arabierenfokker die gewoon te veel paarden had, toen hebben we haar voor een klein prijsje meegenomen, ze kon volgens de veearts en smid recreatief bereden worden, 9 jaar was er niks mee gedaan stond gewoon op het land, ze is nooit gecorigeerd kan ook niet meer en probeer der zon leuk mogelijk leven te geven staan 4 keer per week op de wei en 3 keer per week maken we een ritje, nou kun je er alles mee doen galoperen enzo als je het maar niet overbelast we rijden freestyle met touwhalster en zonder zadel, ze blijft zo makkelijk bij ,je kon er zo opstappen terwijl er 9 jaar geleden 2 keer iemand heeft opgezeten, kon zo weg lopen met der ik heb ook nog nooit zon makkelijke rustige arabier meegemaakt, er zit vaak in der bloedlijn krhim ox op der papier, zouden die o benen komen omdat haar vaders kant vol zit van krimh en moeders kant ook, zou dat gewoon iets van inteelt kunnen zijn? weet het niet, maar mijn vraag is wie heeft er een o benig paardje en rijd er mee en hoevaak en heb je ook fotos?