wratten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pomski

wratten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 20:15

Sinds ongeveer 3 maanden heeft mijn shetlander van nu 10 maanden last van wratten.
Echt zijn hele bekkie zit vol. Ik heb gehoord dat dit er vanzelf weer afvalt, maar weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt, en of ik wat kan doen om dit te bevorderen.

Annemieke13

Re: wratten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:33

hey mijn pony had er ook last van en ze zijn er ook afgevallen hij was toen ong 4 jaar.
ik denk dat het bij ieder paard wel veschillend is waneer die wratten eraf vallen.
XXX Annemieke

zynoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:36

Ook mijn fjord van 11 jaar had een maand geleden een wrat op haar lip. Ze heeft hem er afgeschuurd Koe
Maar ja nu is die wel weg... Haha!

Ik heb verder geen flauw idee maar hoop voor je dat het snel weggaat.
Ik schaamde me ook Bloos met zon raar wratje op der lip.

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:53

mijne heeft er in haar lies,zijn goedaardige gezwellen zei de da.
ze zitten er nu nog altijd zoveel jaar later,ach ja ik laat ze lekker zitten,ze heeft er geen last van Lachen

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:11

Ik heb bij het tuin/diercentrum hier in de buurt een spulletje gekocht waarmee je het aan kon stippen. Heeft ongeveer een maandje of 2 geduurd voordat ze helemaal weg waren. Heb me laten vertellen dat veel jonge paarden er last van hebben, en dat ze ook best een aantal jaar kunnen blijven zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:51

Weet je zeker dat het jeugdwratten zijn?(hier was laatst ook een topic over, zoekfunctie, het kan geloof ik ook wat anders zijn)
Mijn veulen zat er ook onder, grijze wratten op een witte neus... Ik heb voor de keuring haar aangestipt met thuja citroen olie. Waren ze zo weg. Wel alleen op de wratten stippen want op de huid is het wel een beetje agressief. Als het je verder niet in de weg zit zou ik er niets aan doen.