Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tazzle schreef:Bedankt voor de tip van de klassieke rijkunst. Op zich denk ik dat ik nu al vrij goed aan het trainen ben, omdat ik alleen nog maar bezig ben geweest met rechtrichten en voorwaarts rijden. Maar ik ga me zeker verder verdiepen in de klassieke rijkunst om dit nog meer te verbeteren.
Tazzle schreef:Nou dat hoeft helemaal niet hoor. Als paard goed op zijn hoeven staat en heeft prima hoeven, zou ik proberen paard zo te houden. Mijn paard staat ook al enige tijd zonder ijzers en wil niets liever meer. Paard kan dat goed hebben (lees anders ook eens topic over Tip voor HKO hier op medisch)Mijn paard is 5 jaar (ook pas sinds juni 2004 onder het zadel). Mijn doel is om hem zelf naar het Z-dressuur te rijden. Ik hoop nu dus dat dit niet te zwaar voor hem wordt. Hij staat trouwens momenteel nog zonder ijzers, omdat hij volgens de hoefsmid hele goede hoeven heeft... Maar misschien dat dit met de tijd dan toch moet veranderen.
Tazzle schreef:Maar op foto is niet altijd goed te zien hoe het zit met straalbeen. Goed voorbeeld uit de site van Marijke de Jong overgenomen (scheelt weer typewerk)Het meisje waarvan ik het nu weet, heeft mijn paard bij de vorige eigenaar ingereden en is er bij geweest toen de foto's gemaakt zijn. Zij wil getuigen als het nodig is en ik kan waarschijnlijk ook de foto's die toen gemaakt zijn opvragen. Maar ik weet zelf niet goed wat ik kan doen tegen de verkoper, want hem teruggeven wil ik niet. Zeker niet nu ik er helemaal weg van ben en hij op het moment ook (nog) helemaal niks mankeert.
Tazzle schreef:Ik wist trouwens niet dat straalbeen klasse 3 hetzelfde was als hoefkatrol. Is idd wel handig om te weten, omdat hier veel meer informatie over te vinden is.
Tazzle schreef:Ik wist trouwens niet dat straalbeen klasse 3 hetzelfde was als hoefkatrol. Is idd wel handig om te weten, omdat hier veel meer informatie over te vinden is.