Ik ken mijn paard al negen jaar lang, en sinds de laaste maanden heeft ze steeds van die achterlijke actie.
Wij hebben boxen met zo'n deurtje er in , waarvan het deurtje vast gemaakt is aan een schroef/schaniertje.
Een aantal maanden geleden begon het allemaal , mijn witje zet ik altijd vast aan de box deur we hebben daar niks anders om vast te binden , maar witje vond het nogal erg grappig om met d'r halster achter die schroef/schaniertje te blijven hangen , ze ging hangen en trok zowat die hele box deur uit zijn voegen, maar ze raakte niet echt in paniek, je zou denken dat het per ongeluk is gegaan, maar al snel blijkt het de volgende keer weer te gebeuren, en weer en weer en weer, ik heb haar al een paar keer ergens anders gezet of een ander stuk van de box te pakken, maar nu doet ze het ook met een voer bak die in haar box aan de rails/trailies hangt, ze heeft dit nooit eerder gedaan dat ik haar ken, maar naar mijn gevoel is het gewoon een spelletje dat hangen , en vraag ze om aandacht, ook al krijg ze dat echter wel genoeg!
reacties????
???