Hoi,
Ik heb een sinds kort een paard staan die een klein scheurtje had in zijn voorhoef toen ik hem kocht, de dag dat hij werd gebracht liep ik met hem langs de weg naar de stal en zag niks raars aan hem, s'avonds liet ik hem eventjes los in de bak en hij liep al moeilijk uit zijn box, en in de bak liep hij ook erg moeilijk. Ik haalde hem eruit en hij kon bijna niet staan op zijn beide voorbenen. Toen ik keek zag ik dat dat kleine scheurtje nu een scheur was tot in zijn kroonrand en hij had dat nu ook in zijn andere hoef tot in de kroonrand. Nou heb ik er een dierarts erbij gehad en die vertelde dat het met bekappen en waarschijnlijk een plaatje erop weer goed komt naar een half jaar want het moet eruit groeien.
Wie heeft hier ook ervaring mee gehad en klopt het echt dat het weer goed kan komen. Of misschien weet iemand waar ik info kan vinden over hoef problemen.
Ik heb ook de recht om het paard terug te brengen want ik had hem goed gekocht. Heb de vorige eigenaar ook meteen gebeld een paar uur nadat hij hem had afgeleverd. Maar hij deed erg moeilijk dus de kans is groot dat ik er dan een rechtzaak van moet maken.