Needje schreef:Mijn paard had ook zijn hoefbal een keer heel lelijk open getrapt. Hij heeft maar een week ofzo in t verband gestaan.
Genezen gaat nou eenmaal sneller in de buitenlucht. Wel zorgen dat er geen prut bij komt. (dus niet in t land) Weet niet meer hoe lang t geduurt heeft bij mij. Maar dat was geen hele diepe wond.
Succes ermee!
Dat ben ik niet per definitie met je eens nu ik de werking van die koolstofgaasjes heb gezien... Ik sta nog steeds versteld van de enorme verbetering die er was nadat zo'n gaasje er slechts 2 dagen op had gezeten...
Echt fantastisch... helaas is de prijs van die gaasjes er ook naar
. En tsja... Escala staat nu al 3 weken en 6 dagen in het verband, vandaag komt de VA weer en dan horen we weer hoe of wat. Ik heb er vanochtend gelukkig wel aan gedacht om hem even te bellen en wat vragen te stellen... maar nog niet alles wat ik weten wil...
Ik ben benieuwd of ik binnenkort (en nee, ik ga niet uit van vandaag of morgen) evt. ook gebruik zou kunnen maken van de trainingsmolen... dan kan ik nl. speciaal voo Scaal een mooi programma laten maken... Maar goed, de molen heeft natuurlijk wel een zandbodem... wel een goede maar toch... Nou ja, wie weet mag het wel als ze in het verband staat, ook daar heb ik dus geen flauw benul verstand van. Maar eerst maar even een dag of 10 het stappen op het harde aan de hand rustig opbouwen...
Ik ben iig al wat blij dat we na 24 dagen stalrust weer mogen en kunnen wandelen. Waar ik overigens ook benieuwd naar ben; hoe veel dagen stappen zou ik het ongeveer moeten geven voor ik mag verwachten dat de benen weer een klein beetje slinken na het lange stil staan? Oftewel, hoe snel zou ik daar verbetering in kunnen zien?