Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natasja91 schreef:Sommige paarden doen het om aandacht te krijgen...
Je kunt van die schuimplaten tegen je boxwanden doen, hierdoor hoort hij het geluid wat ervan af komt niet meer, en zal hij waarschijnlijk vanzelf stoppen. EN zo kan hij zichzelf niet beschadigen
angela123 schreef:ik heb het al eens geprobeerd om en rubberemat in haar stal te doen maar daar ging ze aan eten.
ik weet dat het gewoon aandacht trekken is hetr is altijd als er mensen met en ander paard bezig zijn en zij ziet dat dan gaat ze lopen schoppen.
ik ben alleen zo bang dat ze zich dalijk verwond

, en ook idd als er iemand langskomt met eten. Maar hij stampte wel alleen maar tegen de staldeur, niet tegen de muur dus of je er iets aan hebt weet ik niet...
en t heeft goed geholpen! Hij schrok daar wel even van en hij heeft tot nu toe niemand meer 's morgens wakker gemaakt met zn geklop! 
angela123 schreef:ik zal het eens proberen met wat speeldjes
pijn heeft ze niet ze doet het echt om aandacht te trekken als je van en afstandje naar haar kijkt en er is niemand in de buurt dan doet ze het niet
maar als er mensen in de buurt met en ander paard bezig zijn dan word ze helemaal gek
ok met voeren doet ze het maar dat doen wel meer paarden
dat met die emmer water werkt dat echt
mijn paard is namelijk en arabier en die flippen toch al snel met dat soord dingen

Libertylove schreef:Vaak als je iets zegt houdt ie wel op, hij heeft ook rubbere matten waardoor hij zichzelf niet kan bezeren!
angela123 schreef:mijn paardje schopt heel de tijd tegen de stal deur en stal muur nu ben ik bang dat ze daar last van krijgt haar kroonrand heeft wel eens gebloed van het schoppen
hebben jullie hier ervaaring mee en mischien tips of een opoassing