Heeft iemand ervaring met

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JohnnyRotten

Heeft iemand ervaring met

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 14:35

Heeft iemand ervaring met een paarden homeopaat????
Mijn paard heeft last van een onsteking en de dierenarts behandeld het met Eqvalan en een iemand die ik ken stelde ook voor om een homeopaat er bij te halen maar ik vertrouw dat niet zo en geloof daar eerlijk gezegd niet zo in.
Heeft iemand hier ervaring mee...........

Vlimmen

Re: Heeft iemand ervaring met

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:39

Eqvalan is een ontwormingsmiddel; weet je zeker dat ie daar mee behandeld wordt?

Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:47

Hoi,

Zelf wer ik ook met homeopathische middelen, ik vind dat ze een hele goede aanvulling vormen op de reguliere geneeskunde. Teven s zijn er al vele geholpen met deze en andere alternatieve geneeswijzen. Je hoeft er niet in te geloven. Maar uit ervaring blijkt wel dat het werkt.

Groetjes Xandra

margreet_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:00

Mijn paardje heb ik pas geleden nog laten behandelen door een homeopaat. Ze bleef onregelmatig lopen na kreupelheid in haar schouder en na behandeling van de homeopaat is ze weer tiptop in orde. de DA wilde er een chemise spuit in gooien en dat wilde ik niet!

Deze homeopaat heeft al meer wondertjes verricht met paarden die voor de DA was afgeschreven. Het paard van mijn vriendin was daar 1 van die is 25jr oud maar gedragt zich als 5!!!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:38

Zelfde vraag als Vlimmen. Een wormenkuur helpt niet tegen een ontsteking. Misschien het middel verkeerd geschreven?

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:33

ik heb ook ervaring met homeophaat (dokter zoomers uit Belgie) het paard van mijn moeder had altijd koliek en de da wist niet waar het vandaan kwam en bleef bij koliek, het bleek dat hij last had van zijn blaas en nieren waarvoor hij pilletjes kreeg en dat hielp erg goed. Hij is nog steeds heel gevoelig voor koliek maar het helpt wel heel erg.
Ook mijn vroegere verzorgpony heeft een homeophaat erbij gehad ik weet niet meer waarvoor maar hij was daarvoor best onhandelbaar en soms vals en met de medicijnen veranderde dat ook.
succes!