Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Normaal vind je de losse tanden bijna nooit tanden als de paarden aan het wisselen zijn, en dat ze er nu meteen vier kwijt is, is wel erg veel. 

Ik was bang dat hij koliek had, achteraf was het waarschijnlijk gewoon een kiesje die aan het irriteren was.
Toen hij klaar was, dook hij gelijk met zijn hoofd de hooibak in om de schade in te halen. Verder heeft hij 's avonds ook zijn muesli weg staan werken, niet echt helemaal probleemloos nog, want het voelde natuurlijk nog een beetje "rauw" aan. Wisselen kan een hoop gezeur door het hele lijf veroorzaken blijkt wel, koliekerig, zelfs onregelmatig lopen...Vandaar dat ik heb besloten hem bij dat wisselproces een beetje te laten helpen door de paardentandarts. Wist je overigens dat in wilgentakken een soort stof zit, dat lijkt op aspirine?
gewoon zijn winterpenen op. Helaas heb ik niets in de voerbak terug kunen vinden. nienke07 schreef:Gewone wilg? of kan kronkel ook? Waar haal je dat???