Stranger weer in Utrecht geweest :-(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Stranger weer in Utrecht geweest :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:29

Hierbij wil ik Natte Naat Haha! en Strangie (strangertje hier op bokt) heel veel sterkte wensen na weer een operatie in Utrecht. Vorig jaar aan OCD aan haar beide achterbenen, nu aan ??? aan haar linkervoorbeen. Wat precies is niet helemaal duidelijk, weer iets met haar botjes.
Weer een lange periode revalidatie in het zicht. Nou Naat en Strangie zal jullie zo veel mogelijk helpen met de komende 4 weken 3x per dag 5 minuten met haar stappen en duimen dat ze hierna helemaal top loopt. En uiteraard hopen dat ze in de zomer genoeg hersteld is zodat jullie met de rest van de " kudde" mee kunnen naar Uddel of waar jullie dit jaar ook heen gaan.

Heel veel sterkte van Maykie en van mij

indra2001

lief!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:46

Hey lieve Maykie...
wat een schattig onderwerp..
het was het rechtervoorbeen en er is stuk kraakbeen weggehaald en er zat een ontsteking bij de pees/sesambeentjes..inderdaad 3 weken 3 x dag 5 min stappen..fijn!! Speciaal beslag met leren zooltjes...soort schokdempertjes!

Ach gut En ik ben heel blij met je hulp..ik heb nog 1 gezond been over (Strangie dan..) en als het over 3 weken niet beter gaat dan moeten we weer terug..en wat dan?Daar denk ik liever nog niet over na..Het is echt een pechgeval..maar ja we hebben 2 van die pechhaffies op 1 stal.!!! Kijken of de homeopaat kan helpen..je weet maar nooit! En dat het gauw ophoudt met sneeuwen..kunnen we tenminste buiten stappen!

Evelien en Wouter ook bedankt voor jullie hulp!! En ik hou jullie op de hoogte van het revalideren..deal? heb haar gisteren 2 x zien huppelen van joligheid en dat zag er niet goed uit...daar heb ik slapeloze nachten van. Maar hopen dat ze gewoon nog onwennig is of het gewricht nog bij moet komen want als ze zo blijft lopen dan wordt het straks een fokpony of een gezelschapspaardje..en met 11 jaar is ze daar nog iets te jong voor!

Lauraa91

Re: Stranger weer in Utrecht geweest :-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:21

sterkte met je pony
kuzz laura