consult prijzen van holistische genezers ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

consult prijzen van holistische genezers ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 16:30

Hoi,

Beetje vreemde titel, maar wie weet er prijzen van consulten van b.v. Steffi vd Laarse, Gerrit Zomer, Marijke Boinck, Ted Borsboom ?

Groetjes,

Maris

Jessula

Re: consult prijzen van holistische genezers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:42

Hallo,
mijn paard loopt nu al weer een tijdje bij Erik Laarakker bij hollisische praktijk Den Hoek Utrecht, prijzen liggen bij het eerste consult op 125 euro en daarna per consult 117 euro. Na zes consulten hoef je niet meer te betalen! Vergis je alleen niet in de prijzen van homeopathische diergeneesmiddelen, die kunnen flink oplopen!!
Succes!!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:55

Marijke Boinck moet je even mailen voor prijzen van consult, ze heeft namelijk een lijst daarvoor, info@cherokeepaarden.nl
Succes.

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 17:29

[quote="Jessula"]Na zes consulten hoef je niet meer te betalen!/quote]
dat heb ik nooit geweten! Is dat nieuw? Want ik heb altijd gewoon 117 euro moeten betalen en zeker meer dan 6 consulten gehad. Ben meegegaan met Steffi toen ze weg ging. Geen idee wat haar prijzen zijn maar je kunt haar gerust mailen. Het adres van haar site is: www.steffivanderlaarse.nl

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 17:45

Ha ik heb net Eric Laarakkers bij Iris gehad en moest voor een visite (wel gedeeld met andere) en behandeling 140euro betalen.

Daarbij neemt hij ook wel flink de tijd voor een behandeling. Test alles door en legt je alles uit.

Bij eventuele behandeling en geneesmiddelen zal het geheid duurder zijn, maar daar weet ik geen prijzen van.

Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:34

Hoi,

Kijk even op www.auriana.nl je kunt me dan mailen voor de prijzen maar kijk eens of mijn werkwijze je aanstaat.

In Touch, Xandra