kiana schreef:Weet je zeker dat hij een klap op het oog heeft gehad ?
Een zwaar ontstoken kies heeft nl de zelfde symptomen.
koorts wil ook zeggen dat er ergens een infectie is.
mocht het niet beter worden, overleg dit dan even met je DA.
succes en ik hoop dat het meevalt..............
Echt 100% zeker niet, ik ben er niet bij geweest en heb niks zien gebeuren dus volledig uitsluiten kan ik het niet.
Vrijdagavond is de DA geweest en heeft hij medicijnen gehad, die helpen goed, de spuiten zijn sinds gisteren weer uitgewerkt (ook na de uitwerken vd spuiten geen koorts meer gehad), het oog is een heel stuk dunner en hij heeft hem weer bijna helemaal open, hij is in z'n doen en laten ook weer normaal, hij eet goed en, lijkt behalve dat hij nog wel wat last heeft van het oog, weer de oude.
Voor de zekerheid rij ik nog maar een paar dagen niet, totdat het oogje weer helemaal goed is.
Hij heeft wel een licht blauwige/grijzige vlek op zn oog, van ong 5 mm, wellicht is dat de plek waar hij een evt klap gehad heeft. (?)
Daar had de DA al wel voor gewaarschuwd en dat zou binnen enkele dagen weer weg moeten trekken, (soort bloeduitstorting)
Bedankt voor je reactie, ik had wbt de kies of kaak problemen ook aan de DA gezegt dit heeft hij gecontroleerd en zo met het blote oog was niks te zien, hij kan er natuurlijk niet doorheen kijken, maar zei wel dat er met deze behandeling binnen 24 uur al verbetering moest zijn, zo niet dan moest ik bellen en werd mijn paard verder onderzocht.