Spierenzymen waardes??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1

Spierenzymen waardes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:43

Heeft er iemand misschien verstand van spierenzymen waardes? Er is gister bij mijn paard bloedonderzoek gedaan. Ik hoorde net van de dierenarts dat er lichte afwijkingen gevonden zijn en hij stuurt de uitslag door naar de kliniek waar mijn paard onder behandeling is. Vanavond haal ik een kopie op van het onderzoek. Mijn vraag is of iemand mij dan wat meer kan vertellen over de waardes en wat de afwijkingen betekenen. Morgen zal ik wel meer horen van de kliniek maar wil graag vanavond al wat meer weten.
Alvast bedankt!

Lottew

Re: Spierenzymen waardes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:24

Ik weet wel dat vitamine E belangrijk is voor de spieren, net als selenium. Ik weet niet wat er mis is met het paard, maar ons paard werd mager, bloedonderzoek gedaan en bleek dat het lichaam vit. E afstootte waardoor de spieren niet goed ontwikkelden (zie mijn topic: viewtopic.php?f=3&t=373003&hilit=) waar helaas nog niemand op heeft gereageerd Boos!.
Succes ermee, zoek ook eens op google, vind je vast wat!
groetjes Lotte

kimmie1

Re: Spierenzymen waardes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 00:03

Hi, waarschijnlijk is hij (licht) spierbevangen. De normale waardes staan er bij, en bij sommige is hij iets te hoog. Ben benieuwd wat de kliniek morgen zegt.