Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

carola schreef:Waarom doe je het niet op de simpelste manier: bel je DA op en vraag of ie een bloedje komt nemen!
Citaat:je kunt bloed opsturen naar Duitsland voor een allergenen test...
Antheman schreef:carola schreef:Waarom doe je het niet op de simpelste manier: bel je DA op en vraag of ie een bloedje komt nemen!
Hier haal je niet uit waar een paard allergisch voor is.

, ik test op een plukj haar van je paard op 60 verschillende soorten pollen en ook op hooi, stro, huisstof en nog meer indien nodig. Kosten 14,50 euro. Ik heb je een pb gestuurd. 
Eleonoor schreef:Als dat een wetenschappelijk middel zou zijn zou je verwachten dat het ook bij mensen wordt gebruikt.
Josefien schreef:jeetje, wat fijn dat dit er uit is gekomen en wat zielig dat hij altijd hoofdpijn heeft gehad!! Hopelijk gaat het gauw beter, wat gaat Erik er aan doen?
Josefien schreef:Eleonoor schreef:Als dat een wetenschappelijk middel zou zijn zou je verwachten dat het ook bij mensen wordt gebruikt.
nee het is niet wetenschappelijk bewezen, maar het leuke is dat ik vrijwel altijd de zelfde uitslag heb met mijn biotensor op een pluk haar (of speeksel bij mensen) als bij een regulier onderzoek. Ik werk met de energie van mensen en dieren en dat werkt inderdaad anders als bij de gewone geneeskunde. overigens kun je dat ook combineren, kijk maar naar holistisch dierearts Erik Laarakker, die heeft zelfs een eigen biotensor ontworpen en geeft daar ook cursus in!