homeopatische medicijnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

homeopatische medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 16:17

wie heeft er ervaring mee,en wat moet je merken als het aanslaat?ik heb wat voor het virus wat ze heeft en de infectie op de luchtwegen en immuunsysteem verbetering,ik merk namelijk nou dat er veel slijm uit haar neus komt en vrijer ademt,ze hoes tnog maar af en toe,en de benauwdheid is helemaal weg tot nu toe..maar ik stoom er ook bij..maar daar kan de benauwdheid niet van weg gaan lijkt me.wie kan mij hier wa tmeer oververtellen??gr emaartje Knipoog

chanty94

Re: homeopatische medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:52

Hoe heet het medicijn wat je hebt? Het kan bij homeopatische medicijnen zo zijn dat de klachten eerst verergeren, voor de situatie verbeterd...

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 08:46

ik gebruik ook homeopathie bij mijn dieren , en het kan inderdaad eerst effe verergeren maar dit is maar heel even en daarna gaat het steeds beter !

acupunctuur is ook zoiets dat eerst verergert en daarna pas werkt maar mijn dieren zijn al dikwijls geholpen met acupunctuur , vooral mijn hond met artrose !

soms is het wel echt nodig om gewone medicijnen toe te dienen maar vaak kan het ook met homeopathie opgelost worden en hoef je je paard niet vol chemische stoffen te stoppen !

ik probeer gewoonlijk eerst homeopathie alvorens ik gewone medicijnen gebruik !

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 08:55

Zeker bij niet acute dingen kan homeopathie erg goed werken, soms is het net dat extra zetje in de goede richting om het lichaam te helpen herstellen.
Ik ben vaak ook meer gecharmeerd van holistische dierenartsen dan gewone, die zijn vaak meer geneigd om alleen naar het probleem te kijken in plaats van het paard in z'n geheel.
Omdat m'n merrie rond haar hengstigheid vaak koliek kreeg, heb ik van een homeopaat korrels gekregen die haar hormoonhuishouding reguleert....tot op heden (afkloppen!!!) geen koliek meer gehad!