Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frunnik schreef:Ik ben het met je eens dat wanneer je aan blijft kwakkelen je soms op je eigen gevoel moet afgaan. Ook ben ik een voorstander van alternatieve geneeswijze indien een reguliere DA geen uitkomst biedt.
Maar ik vraag met toch af of je urine onderzoke hebt laten doen? Dit kan namelijk je vermoeden wat je hebt op basis van de verhoogde nierwaarden bevestigen. Verhoogde nierwaarden kunnen namelijk ook ontstaan door afwijkingen buiten de nieren.
Succes in ieder geval
Pharlap schreef:frunnik schreef:Ik ben het met je eens dat wanneer je aan blijft kwakkelen je soms op je eigen gevoel moet afgaan. Ook ben ik een voorstander van alternatieve geneeswijze indien een reguliere DA geen uitkomst biedt.
Maar ik vraag met toch af of je urine onderzoke hebt laten doen? Dit kan namelijk je vermoeden wat je hebt op basis van de verhoogde nierwaarden bevestigen. Verhoogde nierwaarden kunnen namelijk ook ontstaan door afwijkingen buiten de nieren.
Succes in ieder geval
Ben trouwens met je eens dat iets anders de oorzaak van die verhoogde waarden is hoor.
Maar het is wel iets van binnenuit.
Groetjes pharlap.
Pharlap schreef:He?
Oh ik zie het al ik bedoelde dat ook iets anders de oorzaak kan zijn (haha), lekker suf ben ik. Ik begreep je antwoord al niet helemaal.
Groetjes Pharlap.