niet zow lekker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

niet zow lekker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 08:42

me pony voelde zich nie zo lekker ze lag in stal toen we kwamen, dat heb ik haar nog nooit zien doen. Maar toch maar gewoon rijden en verder niet bij nagedacht. Ze was gewoon voorwaarts en vrolijk en ze at wel.(als die van mij niet eet is het echt goed mis), maar wordt ik om
10 uur gebeld door stal dat ze gauw had gegeten en weer ging liggen. Toen dacht ik heej das waar ze hadt ook niet gemest. Net ben ik wezen kijken en toen had ze wel gemest maar niet veel, klein hoopje. ik dahct aan koliek maar ze rolt dus niet. En ik ben neit z'n fan van DA, iemand nog tips wat ik kan doen, moet ze wel eten of juist niet

tola

Re: niet zow lekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:12

Als mijn paard deze symptomen heeft bel ik dus wel de VA ,beter een keer te vaak (of voor niks),dan dat het te laat is !!

lovelyme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:29

Ik zou ook zeker de veearts bellen!!! Op het moment dat een paard anders reageert/functioneert dan weet je bij voorbaat al dat dr iets aan de hand is ja!!! Ik ken een legio voorbeelden van mensen die dr net zo over dachten maar geloof me, nu kunnen ze zich wel voor hun hoofd slaan en als je niet zo gek bent op deze va dan moet je gewoon zorgen dat je dr eentje krijgt die je wel naar behoren helpt en waar je wel een goed gevoel bij hebt! Soms voeren ze een paard lijnzaadolie (Gewoon zonnebloem olie etc werkt ok best en is niet duur) gewoon over de brok heen. Dat vormt namelijk een laagje (een filmpje zoals ze dat noemen) in de darmen waardoor de mest er makkelijker uit kan. Dit zou kunnen helpen, maar de volgende keer toch eventjes bellen hoor!!!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 17:11

HEt gaat alweer goed Haha!