Sesamschede overvulling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

indra2001

Sesamschede overvulling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 20:09

Wie heeft hier ervaring mee? mijn paard staat bij de uithof...we dachten ocd of artrose in kogel links voor, maar dat konden ze niet vinden..ze verdenken sesamschede/pees..Kan je daar nog wat aan doen en hoe lang ben je ermee bezig..dit is de 2e keer in 1 jaar dat mijn paard bij de uithof staat en met alle botaandoeningen ben ik nu vrij bekend, maar dit zegt me niets..Weet iemand een leuke site waar je hier wat meer over kan lezen?
Het is geen hoefkatrol, botten zijn op foto's keurig van zowel kogel als alles wat eronder zit..
Ik wil zo graag wat meer weten..heeeelp! Cool

mariska32

Re: Sesamschede overvulling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 20:22

ik heb er een mee staan.
als je vragen hebt mag je me pb en.
groetjes

indra2001

Toch geen sesamschede..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 13:01

het blijkt toch om kraakbeenwoekering in het kogelgewricht te gaan en ze gaan d' rdeze week opereren, dan halen ze ook een mini ocd weg..fijne zaak, dus! Maar ja misschien goed dat het geenpees is, maar het is wel het 3e!! been dat geopereerd wordt ivm ocd/kraakbeenafwijking..nog 1 te gaan..snik..
Ze gaan het kraakbeen gladslijpen cq. weghalen en dan maar hopen dat ze daar minder last van heeft..
Duimen jullie voor me?

shana

Re: Sesamschede overvulling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:35

ik duim alvast voor je !

veel succes !!