ik zit namelijk met iets waarvan ik onderhand nog geen eens meer wat weet wat ik er van moet denken
in november kreeg veroniek (me paard
) last van kramp en natte poep niet doen maar gewoon heel nat met de hevige buikkrampen erbij. ik veearts gebeld dacht aan koliek. door die krampen ging ze zeg maar zitten niet rollen. dat was zaterdag. vrijdag er op nog steeds niet goed ik wees naar d'r buik en ze trapte me gericht (bijna me schaambeen gebroken
)meteen weer gebeld bleek toen iets te zijn van een virusje in combi met een koudje en de hengstigheid zat dwars. oke wisten we dat ook weer en een potje met rommel gehad moest binnen een week over zijn.
ze werd onder tussen steeds rustiger terwijl ze onwijs druk en speels is (in maart wordt ze 3) ik snapte er niks van maar die poeder hielp niet.
toen kwam er een homeopaat op stal voor een ander paard en zei je moet er kaneel geven. ik gedaan en binnen twee dagen was het weg! ik blij!!
alleen het blijft terug komen ik wordt er gek van en kaneel helpt niet meer.
de prikjes van de veearts ook niet. en ze wordt weer rustiger ze heeft alleen geen kramp en de eetlust is nog steeds goed.
kent iemand dit probleem of weet je wat ik er aan ken doen???
ik heb ook van sommige gehoord dat honing ook wel is wil helpen...
ik hoor het graag want ik weet het niet meer..
groetjes,
iris