raar poepen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

neres

raar poepen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 19:32

Mijn welshje poept heel vreemd..
Ik zag het gister, rare vlekken op de muur. En nu zag ik het ze duwt haar billen helemaal tegende muur en gaat dan poepen ze blijft tegen de muur duwen en poept dan..
De poep is goed niet te stevig of te dun. Ze eet goed en drinkt goed maar dit is wel erg raar iemand mss ervaringen ermee?

Needje

Re: raar poepen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:53

Dat noemen ze nou "creatief met poep". haha. Nee, ik zou t niet weten.

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:07

Nee helaas geen idee als er niets vreemds met de mest is(te dun/te dik)
Vorige week had Blue een beetje de dunne en dat geeft interresant graffiti.

Dot ze het eigenlijk altijd ???

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:53

heb er ook zoeen.
moet je je niet druk om maken.
ze wil haar box zo schoon mogelijk houden en poept zo veel mogelijk aan de kant.
waarom? geen idee,maar het kan geen kwaad hoor

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:20

het paard van mijn nichtje deed dat ook altijd .
stond me een party moeilijk te doen om die drol eruit te persen Clown
ze heeft dat ongeveer 4 jaar gedaan
en is er eigenlijk vanzelf mee gestopt wel zijn we er sinds een jaar of wat achter dat ze gevoelige darmen heeft maar of dat een verband heeft weet ik niet .

maar wel handig zon paard poept mooie pyramidevormige hopen mest in de stal is zo weggeschept Pling

maarja daartegenover is de muur wel erg smerig altijd

lovelyme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 09:55

Het zou heel goed kunnen dat je paard wormen heeft. Heel veel soorten wormen zijn niet met het blote oog te ontdekken en als ze worman hebben kun je meestal aan het eetpatroon en gedrag verder weinig merken. Het zou het verstandigste zijn om even wat mest naar de dierenarts te brengen. Dan wordt het even onder de microscoop gelegd en gekeken of er zich wormen/larven of eitjes in zitten. Dit is overigens helemaal niet zo duur.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:39

ha ha, dat doet mijn paard ook....toen hij kwam hadden we net de stal uitgespoten en dan 2 dagen zat de stront al hoog tegen de muur op. Hij is goed ontwormt en ziet er verder prima uit. De mest is wel wat nattig, dus het zijn echt hele remsporen in zijn box. Volgens mij is het gewoon een gewoonte! Maar als iemand nog andere ideeen heeft over een mogelijke oorzaak: graag!

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:57

Mijn eerste gedachte was voordat ik verder had gelezen dan de eerste vraag: jeuk bij het mesten, of in ieder geval irritatie.

Later wordt dit ook door wat mensen genoemd, geirriteerde/gevoelige darm of wormen. Ik zou het ook in dit verband zoeken.

Het lijkt mij niet dat dit zomaar als "geintje" ontstaat. Ik zou het echt even in de gaten houden en alvast zelf even kijken of je wat ziet rondom de anus aan kloofjes of witte stipjes (wat eitjes of aarsmaden kunnen zijn).

Groeten,
Ingrid

neres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 10:30

Oke, ik ga vandaag even de da bellen voor de zekerheid. Wormen lijkt me stug ze is 3 weken geleden ontwormt maar je weet nooit idd.
Ik heb wel even haar buik gecheckt en die is gevoelig dus het zal iets met de darmen zijn.