Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ellepel schreef:wat noem jij vaak?
er zijn diverse middeltjes te krijgen, maar dan moet je natuurlijk wel eerst zeker weten of het wel geschikt is.
de paardendrogist heeft een middeltje maar via je eigen dierenarts is er ook van alles te verkrijgen.
oosterhoff schreef:nou de mijne heeft het dus nog veel erger. als ik haar niet behandel met bronscure dan is ze drie weken hengstig en een week neit en dat gaat het hele jaar door. het helpt dus perfect bij mijn paard en ik merk het naulijs meer
ze is nu hooguit eens in de zes weken twe of drie dagen hengstig.
Het lijkt heel duur voor zo'n potje maar ik zou het maar gewoon proberen Ik gebruin twee curen per jaar. Als de cure op is dan wacht ik net zo lang tot ze weer teveel hengstig wordt en dan begin ik met de volgende cure.
Memuska schreef:Ik heb al goede dingen gehoord over Moody Mare, en tevens over de prikpil. Mss kan je eens met je DA overleggen wat het makkelijkst/best is?
door_ schreef:wij hebben ook een paard wat erg vaak hengstig is!!
Stond eerst een hele poos op Regumate, nu alleen als ze op wedstrijd moet (door alle verschillende paarden is ze dan zo opgefokt van hengstigheid dat het eng is)
Is goed spul, maar erg duur!