Ik word er echt moedeloos van.
op het begin had ze dit alleen maar wanneer ik er een nieuwe baal houtmot in had gegooid, met als vervolg dat ze die dag erna een dik ook had (nog wel iets open) Er ging mij toen toen een lichtje branden dat het wel steeds heel toevallig was, dat ze een dik oog kreeg, steeds nadat ik iets zaagsel in de stal had gedaan (ook omdat ik nu op een ander merk houtmmot ben gestapt) ik dacht dus dat het lag aan het andere merk zaagsel, dat haar daar iets van irriteerd ofzo.
zie:
viewtopic.php?f=3&t=361031&hilit=
Maar goed kom ik vandaag op stal, en heeft ze weer een dik oog. Het traant en het jeukt haar geloof ik, aangezien ze haar oog schuurt langs haar been. Het vreemde is dus dat ik helemaal geen zaagsle heb bijgevoegd vanaf afgelopen zaterdag (daar gaat mijn theorie). Erg vreemd dus...
Zou dit ook van toch kunnen komen? Aangezien sjors zeg maar een stal heeft waarmee ze met haar hoofdje buiten kijkt:
of zou het een combinatie van Tocht en ander merk zaagsel (dus stoffiger??) zijn. Maar dan heeft ze het toch aan beide ogen?
Vanaaf ga ik nog maar even langs...Wanneer het morgen nog zo is, ga ik maar eens met de DA bellen...