Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Consort schreef:Heb ook geen paarse spray (noem het altij maar koeienspray) gebruikt, maar inderdaad Acederm. Werkt prima en mijn paard reageerde overigens zo goed als niet, dus misschien valt het prikken wel mee of is mijn paard een "tough cookie".
xxappiexx schreef:Bedankt voor de tips, ik ga het gewoon bijhouden met betadine oplossing en acederm.
Het heeft geen nut er niks aan te doen, dan blijft het heel erg lang een dikke korst die er elke keer weer af gaat, dat kan niet komen door d'r bilkoorden want die heb ik altijd al gekruisd gedaan.
Hij kan er zelf ook niet bij want het zit aan de binnenkant van d'r achterbeen. Het is ook een beetje gezwollen trouwens maar verder heeft ze er geen last van. Het is niet zo oppervlakkig dat het binnen een weekje dicht is, er zit wl een soort klein gat waar elke keer weer etter uit kwam, nu ik een even betadine en acederm heb gebruikt ziet het er al een stuk beter en frisser uit.