Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Riant schreef:In principe met een paard daar gewoon tegen kunnen die van mij die staat altijd uit plassen te drinken vind ze lekker ofzo. Het enige waat je op moet letten is dat ze niet teveel zand binnenkrijgen.
Meen gezond paard hoor van regenwater geen diaree te krijgen, misschien dat de weerstand van je paard niet optimaal is. Dan kan je eventueel even een vitamine spuit geven.
Houd het even in de gaten zou ik zeggen.
miriamrocky schreef:Riant schreef:In principe met een paard daar gewoon tegen kunnen die van mij die staat altijd uit plassen te drinken vind ze lekker ofzo. Het enige waat je op moet letten is dat ze niet teveel zand binnenkrijgen.
Meen gezond paard hoor van regenwater geen diaree te krijgen, misschien dat de weerstand van je paard niet optimaal is. Dan kan je eventueel even een vitamine spuit geven.
Houd het even in de gaten zou ik zeggen.
ja maar hij heeft echt altijd met nat weer
ik heb namelijk wel is gehoord dat ze van nat gras diaree kunne krijgen
waar haal je zo vitamine spuit
ellepel schreef:met regen is gras erg nat, dus krijgen ze meer vocht binnen en sommige paarden krijgen daar diarree van, let wel als ze eenmaal diarree hebben nemen ze voedingstoffen niet zo heel goed op.
dat je nu hooi voert is al heel goed, want doordat dat droger is compenseert het het vocht van het gras.
en anders met veel regen je pony op een kleiner stuk zetten?
ellepel schreef:ohw, dan wordt het wel moeilijk he?