Artrose rug iemand hier ervaring mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gamier

Artrose rug iemand hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 20:03

Sorry dames/heren ik blijf maar zoeken en vragen.......

Ik lees veel over artrose in de benen maar nergens kan ik informatie vinden over artrose in de rug????(en helaas werkt de zoekfunctie nog niet) Komt dit dan zo weinig voor? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

shana

Re: Artrose rug iemand hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:39

ik kan je een echt aanraden om een acupuncturist te raadplegen , artrose kan perfect behandeld worden met acupunctuur !

mijn hond heeft artrose en hij krijgt al 2 j om de 6 weken acupunctuur , 2 j geleden probeerden verschillende reguliere da mijn hond te behandelen maar verder dan pijnstillers kwamen ze niet ! mijn hond kon zonder pijnstillers niet uit zijn mand komen !

constant pijnstillers is heel slecht voor de organen dus zocht ik een andere oplossing , namelijk acupunctuur !

echt ongelooflijk maar mijn hond rent en springt terug door de tuin samen met mijn jonge honden !

een van mijn paarden heeft soms last van haar rug en ook zij wordt behandeld met acupunctuur en ze loopt terug geweldig !

baadt het niet dan schaadt het niet !!! probeer het echt een keer !!!