Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar daar werd ik jammer genoeg niet veel wijzer van
Het is ook een totaal andere situatie en andere vragen.
, maar wat zou er nog meer kunnen ? Shayla schreef:1. Ik hoorde dat een zachte bodem beter is , maar dat het ook weer niet te zacht / zwaar mag zijn. Wat is een goede bodem om te rijden en hoe zit het met mennen ? Kan ik dit nog met haar doen of niet ? (Ivm dat het beton / asalt niet bepaald een zachte bodem is)
Citaat:2. Zodra ik weer kan rijden met haar , is het dan wijs om de benen te bandageren of op een andere manier te "ondersteunen / beschermen" of doe ik daar meer kwaad mee dan goed.
Citaat:3. Hoe snel vorderd het gemiddeld of is dit totaal afhankelijk van de reactie op de behandeling ?
Citaat:4. Wat kan ik haar geven (voor door het voer bijv.) zodat ik haar wat extra's kan geven om te ondersteunen ? Ik heb nu Artrose Geletinaat besteld bij m'n eigen veearts , dit kan ik maandag pas ophalen, maar wat is nog meer goed voor haar ?
Citaat:5. En wat zijn jullie ervaringen in het algemeen ? Waar moet ik extra opletten , zodat ik op tijd merk dat ze er meer last van krijgt?
Fitzroy schreef:Even off-topic: hoe laat was jij in Bodegraven? Volgens mij heb ik jou gezien![]()
On-topic: mijn ervaring met arthrose is helaas niet zo goed. Mijn vorige paard bleek arthrose te hebben in het hoefgewricht en na een jaar tobben, gewrichten inspuiten e.d. liep hij nog steeds kreupel. Ik heb hem helaas weg moeten brengen.
Dit is al weer langere tijd geleden dus misschien zijn ze nu wel verder met de ontwikkelingen.