Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil ulisse´s snuit wel eens zien als ik met zo´n ding aan zou komen. Flipte die van jou niet in het begin?
Hij springt de stal uit denk ik! Wat ik wel vind helpen tegen spierstijfheid is Coles Limited er opspuiten en met een massageborstel verdelen. Het wordt heel warm, Coles wordt gebruikt bij renpaarden, maar bij mij helpt het ook goed.
Er bestaat niet voor niks fysiotherapie.
dat beter kunnen en dat je er zelf maar af moet blijven.... Je weet blijkbaar heel goed wat je doet en als jouw paard dat fijn vind en er baat bij heeft zie ik het probleem niet. Mensen doen wel gekkere dingen met paarden!! mylano schreef:Flippen al jullie paarden ook bij de scheermachine??? Mijn god wat een zeurpieten!![]()
![]()
Juut, groot gelijk!Al dat gezeur dat speciaal opgeleide mensen
dat beter kunnen en dat je er zelf maar af moet blijven.... Je weet blijkbaar heel goed wat je doet en als jouw paard dat fijn vind en er baat bij heeft zie ik het probleem niet. Mensen doen wel gekkere dingen met paarden!!
) Door één hand op de spier te leggen kon ik precies voelen hoeveel druk ik gaf met de machine. Ik heb niets overlegt met veearts of fysio, de veearts bevestigde het alleen maar toen de eigenaresse erover vertelde. En de fysiotherapeut van de eigenaresse komt niet voor een paard