Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tooske schreef:Ja chippen doen ze vaak wel reselijk snel!
Maar dan die rompslomp en het duurt eeuwen eer je je paspoort terug hebt!

( was hun fout, het zou bijelkaar 40 euro kosten maar op de rekening stond anders vermeld, ik heb betaald wat er op de rekening stod en nooit weer iets gehoord
) SANEX schreef:Ik had gebeld dat mn pony gechipt moest worden, adres waar pony stond er meteen bij vermeld. Ze zouden me bellen wanneer de chipconsulent zou komen...
Wordt ik ineens gebeld door de eigenaar van de stal dat er 2 mannen waren langs geweest die mn pony hebben gechipt..
Dat vond ik apart, ze hebben mij nooit gebeld, geen afspraak, zijn langs gekomen en hebben er een chip in gedaan, dat vond ik niet zo netjes.
). Het duurt een tijdje voordat hij kan komen (logisch want het is bere-druk) maar het chippen is zo gepiept, geen stress of wat ook en het paspoort was ongeveer binnen 2 a 3 weken binnen (ik ben ook niet de enige die het laat doen, dus druk hebben ze het en het duurt ook een tijd voordat ze het geld afschrijven
). De enige pony die ik door de DA had laten doen ging een stuk minder, meer geklungel, veel langer moeten wachten op papieren van knhs en het was dubbel zo duur
Voordeel was wel dat ik pas hoefde te betalen als het paspoort er was.
Dus das al weer een last minder.