Kop op meid !!
Hou de moed erin hoor..ik krijg er gewoon ook weer kippevel van.
Mijn fjordje heeft ook artrose, gelukkig aan de voorzijde van haar hoef...lage overhoef noemen ze het dan ook wel. Maar zover was het eigelijk nog niet..het was meer een ontsteking van het hoefgewricht vonden ze.
In mijn geval gaat het nu na ca. 3/4 jaar prima..we zijn weer rustig aan het opbouwen en ook het rijden in de bak gaat tot nu toe goed (we hebben wel speciaal beslag breack-over). Ik denk er zelfs weleens aan dat ik het straks weer helemaal vergeet dat ze dat heeft
.
Laat je goed vertellen door de DA wat voor soort artrose je paard heeft en welke kansen er zijn. Emmeloord was tegen inspuiten en wel voor onstekingsremmer en rustig stappen en speciaal beslag....het heeft geholpen. Maar je hebt zoveel verschillende vormen van artrose....luister goed naar je DA en vertrouw op hem/haar. Doe wat die zegt ! (en laat je niet gek maken door wat wellicht iedereen hier allemaal zegt
)
Ik ken het gevoel...je zal nog wel 3 maanden in afwachting en de stress zitten of het allemaal goed komt, want ook die foto maakt je paard niet opeens beter en het is altijd afwachten hoe ze op de behandeling reageert.
Heel veel succes en ik hoop dat het meevalt allemaal.