Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.tam20 schreef:Een lepel zeezout door het voer doet wonderen..
tam20 schreef:Ik zat nog eens te denken, maar is dat niet ontzettend slecht? Ik neem aan dat je een eetlepel bedoelt? Is toch best veel als ze dat binnen krijgen.Een lepel zeezout door het voer doet wonderen..
*mandy schreef:Mijn instructrice zei laatst dat ze op de cursus (waarschijnlijk dus van jou) had gehoord dat je dat met cole's linement moet masseren..
*mandy schreef:tam20 schreef:Ik zat nog eens te denken, maar is dat niet ontzettend slecht? Ik neem aan dat je een eetlepel bedoelt? Is toch best veel als ze dat binnen krijgen.Een lepel zeezout door het voer doet wonderen..
hebben (mag per pb)... carlijn83 schreef:Ow, dat zou wel kunnen ja! Daar heb ik het er vorige week wel over gehad. Wie is jouw instructrice??
*mandy schreef:carlijn83 schreef:Ow, dat zou wel kunnen ja! Daar heb ik het er vorige week wel over gehad. Wie is jouw instructrice??
Tish Kuiper
PeruaansePas schreef:Ik heb ook wel eens de tip gekregen de speekselklieren met Cole's Liniment te masseren... Volgens mijn veearts was het masseren juist slecht: hoe meer irritatie hoe dikker. Het deed mijn pony ook pijn. De Cole's Liniment leek me sowieso slecht idee omdat het ontzettend pijnlijk is als het in de (oog)slijmvliezen komt.
Zo te horen helpt het dus ook niet. Dat van die jodium heb ik ook geprobeert (door het drinkwater in zijn emmer) maar dat gaf ook geen verbetering. Mijn veearts zei ook " Niets aan te doen". IK vraag me af of jullie dezelfde tandartshebben (mag per pb)...