Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

truusje schreef:het is in iedergeval het proberen waard.waar haal je deze kruiden? gewoon in de dierenspeciaalzaak of bij da?

Milkaatjuh schreef:Een hengst erop zetten
.Een mooie paarse
!Helpt ook super,gewoon bij de DA in laten brengen en nergens last meer van
ruitje schreef:In mijn merrie zit een knikker.Een mooie paarse
!Helpt ook super,gewoon bij de DA in laten brengen en nergens last meer van
mariska32 schreef:ik weet het, het klinkt als een ''doem'' verhaal.
de eerste merrie in het verhaal had ook een normaal cicles.
en ook die had verschil tussen zomer en winter.
ik heb het je alleen maar verteld zodat je weet wat de gevolgen kunnen zijn.
het kan zeker ook een simpelere oorzaak hebben,maar het komt wel ergens vandaan he.
beter nu 50,- kwijt aan een scan/echo dan over 2 jaar de haren uit je hoofd trekken ''had ik maar''...
ik heb nu 2x een slechte afloop gehad en mogelijk nog een 3e x ook.
het enigste wat ik hier mee had willen zeggen is;onderschat het niet.
Dodger schreef:'stay calm', wendels, stroppy mare en NAF kruiden worden algemeen gebruikt.
Het zetten van het paard op een gebied helpt omdat het paard van energie kan branden.

beautylover schreef:zou ze niet gewoon eerst met die kruiden proberen
en dan met de knikker en weet ik het...
Snappie schreef:beautylover schreef:zou ze niet gewoon eerst met die kruiden proberen
en dan met de knikker en weet ik het...
Mijn merrie is ook altijd extreem hengstig en ik gebruik druppels BRONS-CURE 2 keer daags 30 druppels en HET WERKT ECHT SUPER!!!!!
Een flesje kost zo'n 22,95 euro en bij de meeste ruitersportzaken of dierenartsen te verkrijgen.
Het is op homepatische basis
Probeer het zou ik zeggen?
Het is goedkoper dan de kruiden van de paardendrogist en een knikker of iets dergelijks proberen is meteen weer zo grote ingreep
truusje schreef:maar wat als je paard die druppels of kruiden niet wil eten? ik heb dus zo'n zeikerd die moeilijk eet