Kan ook arftrose zijn..
Mijn hond liep eerst slecht, rustig aangedaan, na een tijdje weer goed.
Paar weken later weer kreupel (voorpoot), weer rustig aan, na een tijdje toch weer dierenarts, pijnstillers. Ging nog niet beter, werd juist erger.
Foto's laten maken.
Artrose kwam eruit. Het ergste was het in de rug en daarna achterpoten, voorpoten waren goed.
Ze dachten dat het uit de rug kwam, dat ze voor kreupel liep.
Pijnstillers van DA hoefde ik niet, want ik vond het niet helpen.
Later kreeg ik een krantje van pet's place, zag ik adv. over poeder voor gewrichten. Ik gehaald, resultaat zou een paar wkn duren.
Na 4-5 wkn liep ze weer super, kwam weer mand uit, was weer opgewekt. En ik was ook helemaal blij.
Paar weken erna; weer even mis, iets op internet gezien over chinese kruiden tabletten speciaal voor vastzittende rug door artrose.
Werking zou 5-7 dgn zichtbaar zijn, was ook echt zo.
Begonnen met 3 x per dag 1 tablet, na een paar weken 2 per dag en nu nog elke avond 1 tablet.
Ze is 8, niet super jong meer voor een Rottweiler, en soms rent ze en doet ze gek alsof ze nog 2 is.
Dus ik zou ook foto's laten maken, kost een paar centen, maar ze kunnen wel binnenin kijken.
Mocht het artrose zijn, dat wat ik geef bestaat ook speciaal voor paarden. Maar hoeft niet bij elk dier aan te slaan.
Http://www.primeval.nl
Groetjes