Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hooinetje lijkt me idd wel lekker, goed plan! oberon schreef:Ik zou wel m'n zadel en hoofdstel meenemen en een (extra) zweetdeken. Van evt. verdovingen kan een paard behoorlijk gaan zweten. Sterkte !

batje schreef:oberon schreef:Ik zou wel m'n zadel en hoofdstel meenemen en een (extra) zweetdeken. Van evt. verdovingen kan een paard behoorlijk gaan zweten. Sterkte !
Ok, toch inpakken dus
Maar longeerlijn en zweep kan ik veilig thuislaten? Vooral die zweep lijkt me lastig, maar het staat ook zo knullig als ik die wel nodig heb en niet mee.
Jij ook bedankt.. vind het doodeng.
)
Denk dat ze bang zijn dat je niet betaald 
batje schreef:Er is mij 2 keer verteld dat ik mijn paspoort mee moest nemen, doe ik dus maarDenk dat ze bang zijn dat je niet betaald
Jeetje, zo wordt het wel een lijst zeg.. Maar goed, beter te veel dan te weinig..
Tenfold schreef:Een emmer is altijd handig, om je paard water te kunnen geven en/of te voeren.
Voor je zelf wat te eten en drinken meenemen is ook aan te bevelen. Het neemt vaak behoorlijk wat tijd in beslag. En doe zelf makkelijk schoenen aan, je loopt/rent wat af.
).oberon schreef:Hoe is het gegaan ?
Citaat:Een emmer staat altijd klaar in Utrecht en ze hebben daar een uitstekende kantine (met studentenprijzen ).
SharirBobby schreef:lees het nu pas, maar schadeformulier van de verzekering was ook handig geweest, want die moeten ze natuurlijk invullen...
faxen kan natuurlijk ook nog acheraf, maar tis makkelijk als je hem daar gelijk kan laten invullen als hij gelijk weer meer naar huis mag.
Maar voor anderen idd een goede tip!