Nog een week...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chanty94

Nog een week...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 17:46

Voor iedereen die heeft gereageerd op mijn vorige topic... (hoefzweer over of niet)

Ik vermeldde daar al in dat mijn paardje toch geen zweer had, maar hoefbevangen is. Vanmorgen wilde ze niet omdraaien naar haar voerbak en heb ik de DA weer laten komen. We kijken het nog een weekje aan en anders laat ik haar volgende week inslapen.

Ze is nog maar negen jaar en ik vind t ontzettend zielig. Ze heeft veel pijn.

Dit topic heeft niet echt een vraag of een reden... Wilden het gewoon even kwijt. Heb al eens eerder een paard verloren, maar die had ik nog niet zo lang. Dan is de band toch anders denk ik...

Ik houd jullie wel op de hoogte...

Helderder

Re: Nog een week...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:30

Oeh erg zeg..
Heel erg veel sterkte en ik hoop voor je dat je de juiste beslissing maak..!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:02

Wat rot voor je! Ik kan het begrijpen dat je het even kwijt moet. Veel sterkte ermee. Vertroetel haar nog maar lekker komende week.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:06

Ontzettend veel sterkte. Als je voor jezelf en voor haar maar de juiste keuze maakt. Ach gut

Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:09

Ik weet dat je hier eigenlijk niet op zit te wachten maar heb je als eensaan een homeopathisch middel gedacht.

Dit kan vaak ook een goede werking hebben bij verelrlei klachten in laten slapenn is natuurlijk ook al een hele grote stap.

Heel veel Kracht Liefde en Licht toegewenst in de keuze die je ook maakt.

chanty94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 07:15

Bedankt voor de tip maar... Erik Laarakker is mijn vaste dierenarts en heeft mij meteen na de eerste symtomen medicijnen opgestuurd. hij bekijkt deze week de rontgenfoto's nog als second opinion, maar is ook bang dat er niet veel meer aan te doen is. Hoefbeen is zo ver gezakt en gekanteld dat geen homeopaat daar nog wat mee kan...

Ik ben niet iemand die zomaar zijn paard laat inslapen, ik heb er nog 1 op stal staan die al 4 jaar af en aan niet goed is, maar die staat er ook nog steeds. Maar mijn merrietje heeft zoveel pijn dat is echt te zielig...