Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Als het moet dan moet het, maar wel met de nodige pijn.. we zijn er allebei zo trots op! 
Kaja schreef:Een paard van een pensionklant hier heeft ook schurft!
Ook een spuit gehad en na 10 dagen was het over, en een week erna kwam het terug...
Opnieuw de DA laten komen, maar die zag het niet zitten om de merrie opnieuw in te spuiten dus...
De beste mensen blijven nu om de dag wassen met betadine shampoo, goed afdrogen en tweemaal daags hydrocortiderm zalf erop...
Even aankijken dus....Succes!
Berdien schreef:Die zalf, is dat via de dierenarts gegaan?
Las net iets over het afscheren van haar sokken...Als het moet dan moet het, maar wel met de nodige pijn.. we zijn er allebei zo trots op!
Iemand ervaring met het middel "Neguvon"?
) van de DA!
)
!
Citaat:@ Smurf: via dierenarts geregeld
alles nou weer goed met hem hoop ik?
) Dus daar zou het ook van kunnen komen?
) Dus dat wordt het nou, misschien zelfs drie keer.. hoe ik dat aan Jessie moet verkopen weet ik niet, geloof dat die de DA de stal uit mietert dan. Morgen wordt ze gespoten, benieuwd hoe het gaat! Heb vandaag al weer nieuwe plekken ontdekt, dus ben wel blij dat hij morgen meteen komt....
Over 2.5 weken is ze weer aan de beurt, en dan waarschijnlijk daarna over 3 weken weer. Hopen dat het nou weg gaat!