hoefmachanisme

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

briandylan

hoefmachanisme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 18:34

ik vraag me af of de meesten mensen wel weten wat het hoefmechanisme inhoud.aan sommige reactie over dit soort onderwerpen merk ik dat de mensen niet echt weten waar ze het over hebben.groetjes monique

jackie

Re: hoefmachanisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:05

briandylan schreef:
ik vraag me af of de meesten mensen wel weten wat het hoefmechanisme inhoud.aan sommige reactie over dit soort onderwerpen merk ik dat de mensen niet echt weten waar ze het over hebben.groetjes monique

daar ben ik het helemaal mee eens. en ik vrees dat er ook een paar van je collega's wat dat betreft niet helemaal op de hoogte zijn.

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 22:09

jackie schreef:
briandylan schreef:

daar ben ik het helemaal mee eens. en ik vrees dat er ook een paar van je collega's wat dat betreft niet helemaal op de hoogte zijn.

als je de basis niet goed kent vind ik moet je ook niet aan de hoeven zitten.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:38

Sowieso merk ik in heel veel dingen dat de mensen het hoefmechanisme niet kennen.

Zo stap ik heel veel over het harde en wanneer dit genoeg is getraind draven we ook veel over het harde, wanneer ik daarvan foto's op bokt plaats word ik bijna uitgemaakt voor dierenbeul Knipoog

Terwijl deze pony die ik nu heb en zeker mijn vorige, super goeie hoeven hebben.

Doordat we juist over het harde gaan kan het mechanisme het beste werken en worden de hoeven goed doorbloed en de pezen worden er ook nog eens mooi hard/sterk van.

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 23:45

littleroosie schreef:
Sowieso merk ik in heel veel dingen dat de mensen het hoefmechanisme niet kennen.

Zo stap ik heel veel over het harde en wanneer dit genoeg is getraind draven we ook veel over het harde, wanneer ik daarvan foto's op bokt plaats word ik bijna uitgemaakt voor dierenbeul Knipoog

Terwijl deze pony die ik nu heb en zeker mijn vorige, super goeie hoeven hebben.

Doordat we juist over het harde gaan kan het mechanisme het beste werken en worden de hoeven goed doorbloed en de pezen worden er ook nog eens mooi hard/sterk van.
aan alles kleven wel voor en nadelen,alleen sommige zijn te veel verdiept in wat hun goed vinden en zo is het volgens hun goed en niet anders in hun ogen.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 11:03