Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Donderwolkje schreef:Droes is een "kinderziekte" en als ze het gehad hebbenkrijgen ze het niet weer.
Mijn Hopke gaat deze zomer lekker in de opfok en staat volgende winter gewoon were bij andere paarden op stal.
Droes is geen ramp, als je maar goed op blijft letten.
Ik zie droes als geen enkele bedrijging, maar zodra ik het constateer zal ik de dierenarts er wel bij halen.
Enten? nee.
baroen schreef:Donderwolkje schreef:Droes is een "kinderziekte" en als ze het gehad hebben krijgen ze het niet weer.
Mijn Hopke gaat deze zomer lekker in de opfok en staat volgende winter gewoon weer bij andere paarden op stal.
Ik zie droes als geen enkele bedrijging, maar zodra ik het constateer zal ik de dierenarts er wel bij halen.
Enten? nee.
oei kortzichtig zeg... dus als je paardje droes heeft vind jij het niet erg, blijft ook gewoon lekker rondrijden enz? wat fijn dat je er wel een Da bij haalt als je het constateert, ik zeg niet dat preventief enten de oplossing is, want dat is niet zo, maar er zo licht over denken vind ik erg dom.... ik hoor je nog wel anders praten als je je paardje met droes hebt zien lijden....
Donderwolkje schreef:Droes is een "kinderziekte" en als ze het gehad hebbenkrijgen ze het niet weer.
Mijn Hopke gaat deze zomer lekker in de opfok en staat volgende winter gewoon were bij andere paarden op stal.
Enten? nee.