bult tussen rugwervels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ididit

bult tussen rugwervels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 11:34

de veearts komt vanmiddag al, daar zit ik nu op te wachten...

maar in de tussentijd vraag ik me toch af wat het kan zijn en of iemand hier misschien een idee heeft.
My Way heeft op het midden van zijn ruggegraat 1 grote/of 2 net iets kleinere bulten tussen twee ruggewervels in.

hij staat niet buiten met andere paarden dus een klap is te onwaarschijnlijk. het zadel ligt goed, de bult zit ook niet op een plaats waar het zadel komen kan.

iemand een idee?

AnneOmie

Re: bult tussen rugwervels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:17

Zou het een drukplek kunnen zijn?

Geen idee wat het zou kunnen zijn. Heb je al nieuws gekregen van de DA?

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:37

verschoven rugwervel? (komt wel vaker voor) als het een goede DA is, kan hij dat verhelpen.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 15:51

De dierenarts is geweest, heb een zalfje gekregen.

volgens haar is het waarschijnlijk onstoken botkapsel of zoiets, weet even niet beter hoe ik het moet omschrijven Lachen het gaat in ieder geval om een van de uitsteeksels van de wervel.
Met een weekje zalven moet het weggetrokken zijn. Zo niet, nog een weekje smeren. Als het dan nog niet weg is moeten er foto's van gemaakt worden.

een duidelijke verklaring ervoor kon ze niet geven.... maar door het zadel kwam het niet, dat heeft ze gecheckt.

we zien wel na 2 weken! Ja