Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vriendin hier, die ook een vraag heeft:

... *zucht*

shadowlover schreef:De dierenarts wordt erbij gehaald! Ik hoop jullie zo vlug mogelijk goed nieuws te kunnen vertellen.

gesina schreef:begrijp ik nu goed dat de DA pas maandag komt?
Is hij dan wel goed ingelicht door de eigenaresse en datt het iets acuuts betreft? Mag hopen dat ie niet net zo laks is als eigenaresse
Hoe lang is ze al gewond en nu moet ze het weekend ook nog door met naar alle waarschijnlijkheid een ontstoken been.
Ik zal haar bazin een spijker door de voet jagen en dan zeggen "sorry je moet nog twee dagen wachten voor je hulp krijgt.
Wil ze haar paard kwijt of zo??
Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om te overtuigen dat langer wachten echt niet kan
Succes!!
rhootje schreef:mijn pony is laatst gevallen, hele grote schraafwond op het been en heel erg dik. 2 keer per dag afspoelen met koud water en 2 keer per dag wondspray er op. ze kon eerst 4 dagen niet op het been staan maar toen later wel, je moet elke dag een heel klein beetje verbetering zien, niet meteen de volgende dag maar na een dag of 4/5!! bij mij is de dierenarts meteen gekomen en die gaf mij dit advies. maar ik zou niet met klei en alles aan de gang gaan. en laat die korst er gewoon opzitten die valt er vanzelf af of word er vanzelf wel afgespoeld!! maar ga het er niet afhalen.
Mist schreef:Is de enting van deze pony wel up-to-date ? tetanus bedoel ik dan ?