Vervolgens is de da gekomen en deze vertelde dat ik vijf weken lang een soort pasta op zijn been moet smeren en hieroverheen een krant en daaroverheen da bandage. Ik moest hem nu eerst een week laten staan. Hij heeft toen ook een spuit in zijn been gehad. Ik was 120 Euro kwijt, maar allaVandaag was die week om, maar toen ik bij mijn paardje kwam zag ik dat hij een gigantisch dikke knie had. Weer de da gebeld. Deze vertelde dat ik twee dagen moest wachten met de pasta. Hij zei dat of de bandage te strak gezeten had, of dat er een ontsteking was doordat de pasta in een wondje gekomen was
Hij zei ook dat het goed was om te koelen. Terwijl ik de pasta altijd warm op het been moet smeren. Dus moet het nu koud of warm zijn???
Ik heb gezegd dat ik een scan wilde laten maken. Dat kan waarschijnlijk na het weekend. Ik baal er ontzettend van, en ik ga ook snel twijfelen, is het wel goed allemaal. Is de dierenarts wel goed, of moet ik iemand anders laten kijken....Ik weet het even niet meer. Dus alle hulp is welkom